En Fredag

Vill först & främst gratulera en av de vackraste kvinnor jag känner på hennes födelsedag.
Min förebild här i livet: min älskade Farmor Astrid!

Har varit en relativt bra dag.
Jobbade 8 - 16
Sen åkte jag & Åse till Stoa för att fixa mig en dammsugare.
REA på Expert, köpte en jättesöt liten röd Volta förr 199(!!) kr!! fast dammsugarpåsarna kostade dock nästan lika mycket som dammsugaren!
Så nu har jag städat rundor här & är nu redo för en riktigt crazy Ladies night i morgon :)

Idag fick även Magnus celebert besök i sin butik. Självaste Pappa, May & farmor var där & snokade haha
Stackarn men det hade tydligen gått bra och t.om. Pappa hade skött sig haha

Idag var även lönedagen och den är ALLTID jävligt välkommen =)
Nehe dags för annat...



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Magnus skogtomten

klart det går bra, jag är ju en fridens man.

Big love to you honney

2011-04-08 @ 21:11:05
Postat av: Sandra

Va vacker du är!

Härligt med en fin liten röd sak i hushållet :D

Kram

2011-04-08 @ 21:30:05
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0