En Torsdag

Torsdag...

Idag har jag vart ledig :)
Martine kom & hämtade mig kl 12 sen drog vi upp till Rebecca...
Drack 80 000 koppar kaffe, rökte minst lika många cigg & pratade en massa skit :)
Lagade middag ihop & gosade massa med vovvarna & Lucifer såklart :)
Riktigt skön dag....

När jag kom hem så såg jag att det står en dammsugare i trappuppgången som städpersonalen lämnat kvar (som städar upp här efter branden)
Så bra tänkte jag eftersom jag inte har någon dammsugare atm så kan jag ju låna den lite...
Så nu har jag dammsugat som en dåre överallt, helt genomsvett men satan så rent det är här nu :) Skönt att slippa gå omkring med en sopborste också haha
Nästa vecka måste jag fixa mig en dammsugare lite billigt!
Löning i morgon och det välkomnas som fan!

Nehe slänga in en tvätt & fortsätta göra lite nytta...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0