helg!

Lite bättre dag idag...
Fast snurrig som få har man vart idag. Det började med att jag satte mig på bussen 1 timme tidigare än det jag skulle till jobbet,, kom på det efter ett par stopp, hoppade av och fick mig iaf en skön promenad hem igen =)
Har gått på jobbet & vart lite allmänt snurrig, glömt bort vad jag höll på med osv... Tankarna är väl på helt andra håll kanske ;)

Ska bli underbart skönt att vara ledig i helgen, känner mig sliten som få...
Men i morgon är det charkenfest hos Geir, där vi ska grilla mat som vi ska sälja i charken i sommar & så blir det ju lite alkohol förstås :)
Hoppas på fint väder och massa skratt....

Nehe nu ska jag göra lite kvällsmat... ägg perhaps.... och kolla på Criminal Minds...

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0