Synd

Öhhhhhhhhhhh bakis idag som ett as!
Ladiesnight hos Iselin igår, vi var ett ganska stort gäng,,, jag, Iselin, hennes syster, Martine, Helene, Rebecca & Madde.
Skittrevligt med grillning och senare på kvällen åkte vi till galleri i grimstad på quiz.
Det gick åt helvete för "The pussycatdolls" och när music quizet kom var frågeformuläret helt nersölat med alkohol, för jävligt så taggad som jag var haha.
Blev en riktigt blöt kväll men gud vad kul jag hade :)
Förlåt dock till Magnus som jag ringde & försökte väcka kl 3 på natten hihi

Vaknade upp med en huvudvärk från helvetet och en törst som om jag hade vart i öknen i 1 vecka!
Fick ju ett gigantiskt påskägg av min faster full med godis.
Och ja förlåt mig men jag har syndat idag!!! Kunde fan inte låta bli chokladen! Där var dieten förstörd 3 dagar framöver,,,, men ärligt talat... Det var fan VÄRT det haha..

Nehe om man skulle diska & laga lite nyttig mat till i morgon??
I morgon är en annan dag som en viss Christer sjöng....

ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0