Ny PC!!

Här har det inte blivit uppdaterat på ett par dagar och detta beror på att min gamla stationära dator sa hejdå till mig i Måndags morse... Den var så gammal och utkörd att den pallade väl inte trycket mer :/
Så igår drog jag & Martine till Elkjöp för att köpa en ny bärbar pc till mig.
Men jag fick inte köpa en pc på avbetalning eftersom jag inte bott i Norge i 2 år.
Fanfan tänkte jag, har liksom inte råd att punga ut flera 1000 på en gång. Men som den underbara fina vän som Martine är så satte hon upp det på sitt namn.
Så idag hämtade jag min nya pc installerad och klar till att använda :)
Lite svårt att vänja sig bara eftersom jag har haft en stationär i alla dessa år, men gud va praktiskt och vilken liten plats den tar haha....

Men får hoppas att Magnus kan fixa så att jag får alla bilder & låtar på denna datorn istället, annars får jag väl kånka upp den gamla datorjäveln till Elkjöp,,,,för det ingår ju i försäkringen ;)

Har annars börjat på ketolyse,lchf,law carbo dieten igen....
Kände att nu var det dags igen...
Har gått bra de här 3 dagarna jag gått på det ;) Inget sötsug men är lite svimfärdig av och till som sist och kissar heeeeeeeeeeeeela tiden, men kör på så länge jag pallar :)

Jag bockar och bugar om någon har några smarriga recept att dela med sig av :) Blir liksom en jävla massa ägg hela tiden annars  :)

Ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0