<3

Vilken helg !!

Hade en fantastisk avskedsfest hos Geir & Randi i Lördags
Fulla och goa blev vi allihopa
och vi skålade för kärleken till varandra, underbart! <3



jag, Martine & Iselin tog vårt pick & pack & drog mot Grimstad vid 00 tiden
Där hade vi fantastiskt kul
Och som jag dansa
jag & Iselin släppte totalt alla spärrar och hoppade runt som galningar på dansgolvet i säkert 1 timme, totalt genomsvetta efteråt haha
Igår var jag sååå dålig men det var det värt
Fantastisk kväll/natt med fantastiska människor!!

Idag har jag varit hos Mona och förlängt mina ögonfransar, det tog nästan 3 timmar
Men det var ett kul resultat, känner mig glammig som få atm ;)



Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0