Aj!

Jag är en klant!!!

Kom till jobbet, trött som få eftersom jag inte sover så bra för tillfället, tusen tankar som far runt...
Jobbar väl i 30 min
Ugnen piper, kycklingen är färdig
Jag öppnar fort och glömmer helt bort all ånga som kommer ut
Så 180 grader varm ånga rakt på högerhanden
Det svider till så satan på tummen, ringfingret och lillfingret och nere på handleden
Står med handen i 30 min i rumstempererat vatten men så fort jag tar bort handen gör det förbannat ont
Testar att smörja på både kylbalsam och aloe vera men det blir bara ännu värre
Efter nästan 3 timmar med handen under vatten ger jag upp
Får skjuts av underbara Helene hem
och först kl 18 ikväll känns det bättre och jag slipper kyla handen
Det ser ut som jag slipper blåsor, handen är mest röd och torr..

Så nu har jag hunnit med att fixa ännu mer i lägenheten
I morgon kommer nog pappa och hämtar lite grejer
Och nästa vecka kommer Roy och hämtar soffan och soffbordet förhoppningsvis
Det löser sig sa kärringen som sket i vasken....

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0