fina!



Ingen uppdatering igår
Drog hem till Martine efter jobbet igår...
Var ute och åt och myste i Grimstad
Lite senare drog vi till Lines nya "ungkarlslya" ;)
Helene Och Hjördis joinade också och tillsammans hade vi en toppenfin kväll!!
Ord kan inte beskriva hur mycket jag kommer att sakna mina jobabrkompisar :(
Men ni är ALLTID  välkomna till mig mina stjärnor <3

Idag har jag varit ledig
Helt knäckt efter att ha börjat kl 7 varje morgon i nästan 2 veckor haha
Gjort så lite som möjligt idag
Ute har det ösregnat
Så har snöat in mig i "So u think u can dance"

Även köpt hårfärg så nu blir jag brunett igen...

Ta hand om varandra!

peace


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför ska du flytta hem?

Kram

2011-08-05 @ 19:25:28
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: Emelie

simpelt och enkelt, ett litet ord som innefattar väldigt mycket, det ordet kallas : SAKNAD!!

2011-08-05 @ 20:33:32
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0