Flyttstädning????

Mitt hem är ett virrvarr och jag likaså
Flyttstädning!!
Jag är INGEN organiserings människa, har aldrig varit och jag vet inte i vilken ände jag ska börja
Det är snart dags så jag kan inte blunda längre
Det mesta har gått i mot mig i det sista
Den personen jag trodde skulle hjälpa mig att flytta kunde inte
Nu verkar det dock som om Jimmy kan köra till gränsen med mammas lilla bil ( du är guld värd hjärtat!!)
Men nu vet inte pappa om han kan köra mig till Sverige gränsen för han kanske ska till UK på jobb
Gaaaaaaaaah
Får verkligen hålla tummarna att han inte ska iväg
Inte nog med det så har han skadat skuldran och kan inte lyfta tungt, SUCK!

Men på Torsdag knökar jag & Martine hennes bil full med gamla käder och de grejer vi orkar bära och får plats med och kör till tippen
Nästa vecka kommer chefens son och ser om det är något han vill ha
Saker skänkes @ my place! Löp & Köp ;)

Dags att andas lite...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0