hej & Hå!

Varit en småjobbig dag...
varit på ett sjuhelvetes humör
Plus att hjärtat har slagit dubbelslag och att jag har haft svårt för att andas
Inre stress förmodar jag
Ryggen spökar igen, den fick sig en knäck på jobbet idag, stod rakt upp och ner i 10 min innan jag kunde ta mig framåt igen,,, läskiga grejer

men nu har jag hunnit med både besök hos Rebecca & Petter och sortera förrådet, nu ska jag bara sortera kläder jag ska kasta i lägenheten också, men jag tar en paus först....

Fick sms av min fina Therese idag också
Hon ville till Malmö & se Kapten Röd med mig
Önskar jag hade kunnat
Älskar ju kapten, Malmö och Therese <3 hade ju varit 3 kärlekar i en smäll



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0