hua

Söndag,,
Det är snart dags för flytt, väldigt snart
Jobbade min sista dag igår
Det var trist och tårar föll
From idag är jag arbetslös
Nu ska jag söka jobb utav bara helvete
Hoppas på att allting löser sig tillslut
För att citera en kund " Allting löser sig för snälla flickor"

Igår var jag i valet och kvalet på om jag skulle festa
Det blev nyktert, umgicks med Martine & friends och det är jag jävligt tacksam för idag
Ok att man är seg men jag kan iaf röra på mig ;)


Idag blir det finjustering, plocka ihop så mycket saker jag kan och putsa fönstrena
och söka jobb såklart,,,

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Snart kommer du hem till oss, välkommen hem älskade unge. puss

2011-08-29 @ 09:04:15
Postat av: Emelie

ja det gör jag. saknar er så mkt älskade mamsen <3 PUSS

2011-08-29 @ 12:31:12
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0