sleten

En aaaaaaaaaaning sliten idag!!



men gud vilken rolig kväll det var igår :)

Martine kom och hämtade mig sen drog vi på fest i Grimstad
Tjejfest hos Elise
Hade jobbat dagen så var ganska sliten, då var det tur att det fanns kaffe & baileys ;)
Drog vidare ut till Skyline
jag & Martine fick för oss att vi skulle gå
Det slutade med att Martine vrickade foten och en massa skratt i rabatten
Träffade på många känningar ute och fulla blev vi
Fucking tequila ;)

Drog hem runt 3 med Petter & Rebecca
Kom dock inte mer än innanför dörren förräns grannen släpar med mig på efterfest
dansade reagge till kl 6 på morgonen
Så jag dygnade fan i mig haha
Har inte skett på mycket mycket länge

Nu ska jag kila ner och köpa cola
Scream 4 på schemat ikväll...

ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0