Snart slut,,,



Nu börjar det bli tomt här
Tomma väggar, tomma skåp och tomma fönster
I morgon jobbar jag 12-20 sen har jag semester till nästa Lördag & då jobbar jag min sista dag på Meny Fevik
Det känns surrealistiskt och tråkigt
Helst av allt hade jag viljat flytta hela butiken och alla människorna i den ner till Karlshamn
jag har haft nästan 2 fantastiska år på den arbetsplatsen
Underbara arbetskollegor och världens bästa färskvaruchef
Så beslutet har varit så jävla svårt
Men nu är det gjort och det kommer att bli bra, jag känner det på mig
Och jag behövde de här 2 åren till mig själv

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Eva L

Och jag hade helt missat att du skulle flytta tillbaka. Hoppas vi ses någon gång :)

2011-08-17 @ 22:00:07
URL: http://my.opera.com/evakuera/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0