syskon kärlek

Felicia Ericsson
Älskade minsting syster
Vi har haft ett långt samtal på FB
Så längesen nu
alltför längesen
Har inte pratat med henne eller Evelina på så länge
jag saknar dom så och det är ingen ursäkt att säga att man inte har haft tid
Mina fina systrar vad jag älskar er !!
saker har hänt som har gjort att man har fått upp ögonen, hur viktig familjen verkligen är
Nej ändring på tystnad
Snart får jag iaf träffa Evelina, det ska bli middagar och vinkvällar och massa skitprat
Felicia är i Oslo och nu ska jag bara klura ut hur jag ska få hem henne också
Sen är vi samlade igen <3




Mina vackra systrar!!!

Kommentarer
Postat av: felle

Vi ælskar dig också! Puss fining <3

2011-08-19 @ 15:44:44
Postat av: Sandra

Jättevackra, precis som du!

2011-08-19 @ 16:08:21
Postat av: Emelie

naw tack Sandra men vackrast är väl ändå du <3

2011-08-19 @ 20:01:02
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0