Tänka sig

Tänka sig,,, idag är det 1 månad till jag flyttar hem till Sverige igen
Om allt går som det ska, om transport löser sig som det ska, ser lite mörkt ut för tillfället :/
kan liksom inte bussa ner i flera timmar med Beethoven och 1000 saker, nja mest kläder, men ändå

Börjar om från början igen hos mamma
Hoppas på nytt jobb
Nytt boende så fort som möjligt
Och massa massa familj/vänner mys och uppdateringar
jag längtar efter att bli en del av eran vardag igen <3

Det kommer fan bli att ta tag i mig själv igen
ge mig själv en bitchslap och skriva in mig på viktväktarna
och jag ska börja cykla
Långt
Öppna ögonen och se
Bli tillfreds igen
Jag längtar faktiskt!!



Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0