tiden går

Precis kommit hem
Idag har jag hunnit inom jobbet en runda och försöka förstå mig på arbetsförmedlingen i Norge :/
Städat klart sovrummet (bara tvätta fönstrena kvar)

Vid 16 kom Rebecca & hämtade mig
Åkte till Nedenes för att titta på en valp, skön hund men det visade sig att den var 5 månader gammal så blev inget köp...
Drog hem till henne & slappade
Efteråt joinade Martine & Iselin
Sen kom Petter hem och visade upp sin nya valp Bell
Blandning mellan border/staffordshire & norsk buehund
9 veckor och jag smälte som bara den
Vill också ha vovve!!!

Sitter just nu och lyssnar på gamla 90 tals ballader och känner mig lite depp



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0