zzzzzzzzzz

Åh vad jag är trött
orkeslös, ont, och päst som en kroppkaka tyyyp
Jag vill bara sova i 1 vecka
Konstigt har inte alls många arbetsdagar kvar men efter lunch är jag slutkörd
Vet inte vad det är med mig riktigt
Men smällar man får ta när man behandlar kroppen illa
Jag äter inte alls som jag ska och det märker jag av så det slår...

Fick dock lite energi av att skypa med Dea
så nu blir det att packa ner köksgrejjer så har jag gjort något idag iaf =)

Lite roligt, man kan läsa "På denna dag 2009" på FB
Idag gick jag loss på garderoben
Det blir alltså nästan på dagen 2 år som jag flyttar tillbaka
Flyttade till Norge den 3/9 2009

Ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0