Bättre

Idag är en mycket bättre dag...
Och kvällen igår blev helt ok så jag slapp att gå & lägga mig :)
Finns någon som gör mig väldigt glad nu för tiden :)

Idag blev jag väckt av min älskling Johanna som var på väg hem från Göteborg, kan nästan inte bli en bättre start på dagen :)
Varit ledig idag så drog i väg & tränade, var lite tungt idag men det blev likaväl 30 min motion (nästan 1 mil) & 40 min styrka och det får man ju vara nöjd med....

Sitter just nu med en kopp kaffe & känner att själen tinar upp av solen utanför ...
Ikväll blir det att träffa finaste Rebecca...

Ps: Vill lära mig att sticka, någon som har lust att hjälpa mig att starta upp så hojta till :)



Ha en bra dag folk!!

Ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0