....

Seg dag idag....

Vart i bageriet idag och mestadels stått & frusit inne i frysen...
Sov dåligt inatt så har vart sjukt trött & tiden har gått i snigelfart verkligen....
Har gått i min egen lilla bubbla idag, mycket pga att jag är så förkyld att jag har lock för öronen :)


men jag har också gått & tänkt & grubblat fram och tillbaka och jag blir inte klok på mig själv!
Ibland vill jag bara säga "Fuck off" till mina tankar, men dom försvinner inte utan växer sig starka genom min otrygghet och då blir jag genast svag....
Varför ska det vara så svårt?
Varför kan jag inte bara lita på mina "Happy feelings" och känna att jag kan unna mig dom?
Knas knas....
Vi får hoppas att det bara är idag och att det dröjer läääääääääänge innan jag känner såhär igen!

ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: fia

det brödet har ju vi med, asgott och asdyrt!

2011-02-24 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0