måndag

Måndag....

Vilket innebar: jobb till 17, samtal med Unni och över 1 timmes promenad...
Det är ta mig fan alltid dåligt väder på måndagskvällarna!
Idag snöade det som bara den..
Men tiden gick mycket snabbare när jag pratade med 2 fina personer under tiden: mamma & "M" <3
Men shit vilken träningsvärk jag hade i högerarmen när jag kom hem haha....

Nu har både jag & M försökt fixa till så att jag kan ha bilder där det står mellesnyaera på "framsidan" av min blogg, men vi får fan inte det till! Hur gör man egentligen???? Någon vänlig själ som kan berätta detta för mig?????
Jag gav dock upp för längesen haha

Åh sitter & drömmer mig bort till K-town idag, längtar så tills jag kommer på besök!!

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0