Sikken helg...

Då var det vardag igen och tydligen en sån där kommersiell dag, vad var det nu igen? fettisdagen??? Nåja något var det iaf...

Helgen var lååååång iaf....

Jobbade 7-15 i lördags sen var det bara att hem o duscha och pudra näsan lite snabbt för sen bar det av till Kristianssand med Geir, Nicholay & Madde från jobbet plus en massa andra menyfolk för en fest i CB källaren ( kristianssands bryggeri)
Där bjöds det på gratis öl & cider & pizza kvällen lång. En jävligt trevlig kväll och full som en kastrull blev man också :)
Anlände i Arendal igen kl 1 på natten, så jag sprang bort till sjöboden & mötte upp Felicia & Anne-lill som hade lånat min lägenhet under kvällen.
Dansade en massa och drack ännu mera öl =)
Sen traskade jag & Felicia hem till mitt, för att upptäcka att min lägenhetsnyckel var borta :S
Fick sitta i trappuppgången i nästan 2 timmar o frysa innan Helene kom från Tvedestrand för att hämta oss. Var tillbaka i t-strand kl 6 på morgonen, då hade jag vart uppe i 1 dygn!
Kalla och trötta gick vi o la oss med en massa täcken & filtar...

Dagen efter ringde jag hyresvärden, det visade sig att han var i Oslo tills på kvällen, så fick vackert åka med till Pappa på Sandöya i festkläder & minusgrader.
Så kl 20.30 igår kväll kom jag in i min lägenhet igen . Det var en riktigt pärs alltså...

men nyckeln är upphittad nu iaf så allting löste sig tillslut :D

Så idag vaknade man upp sliten som aldrig förr & förkyld till 1000, så nu ska jag bädda ner mig och kurera mig lite...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kan Du härmed titulera Dig som en stylish baglady nu då =D haha Pussar!!

2011-02-15 @ 08:22:07
URL: http://www.byrough.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0