Lite av varje

Trött men vid gott mod och så har det varit de senaste dagarna faktiskt :)
Har fått så mycket positiv respons i det sista och det är säkert därför...

I Lördags reste jag till Sandefjord...
Där träffade jag Madde, Martina & Anna.
Martina skulle flytta tillbaka till Göteborg så det blev lite flyttstädning men mest mys =)
Dagen spenderades på shoppingcenter :)
På kvällen gick vi till en exlusiv restaurang "SMAK" där Martina hade jobbat som servitris.
Underbar mat och ännu mer underbar dessert i form av en helt galet god chokladkaka som riktigt smälte i munnen. Det var ett äkta Hallelujah moment. En chokladorgasm deluxe ta mig fan!

Kvällen fortsatte uppe hos Martina & hennes inneboende, träffade på 2 jättesöta tjejer från Bromölla, ja världen är liten!!
Vin,. musik & tjejprat till 1000, det var en kväll som värmde gott in i själen!

Igår jobbade jag, var på samtal & gick 1 timme..
Idag har jag också jobbat dagen, diskat,tvättat, lagat mat & nu ska jag snart ut & gå med Åse & kjell :)

Ta hand om varandra!!

Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0