Bra dag

Haft en riktigt bra dag idag...

Trots att den började med att jag försov mig...
Vaknade upp & tittade ut & tänkte "shit vad ljust det är ute för att bara vara 06:30 på morgonen".Det visade sig att klockan var 08:15 & att jag skulle varit på jobbet klockan 08:00.
PANIK!  Kläder flög omkring, likaså gjorde Betis & mina linser...
Men till jobbet kom jag, dock 1 ½ timme försent :S

Efter jobbet åkte jag & Martine till Rebecca & Petter...
Kollade lite på när Petter tatuerade, mös lite framför tv:n, snackade lite strunt & blev bjudna på middag av Petter & Tim, duktiga karlar det där ;)

Så nu är jag hemma med täcket insvept omkring mig & en bra film väntandes,,,

Så jag säger....:

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Efter regn kommer sol säjs det o det stämmer nog. skönt att höra att du haft en bra dag, jag ringer dej på söndag, älska dej Melle, kram från mamsen.

2011-01-27 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0