....

Då var det vardag igen....
Denna helgen har vart lugn & spenderats på jobbet & hemma i min soffa med Betis. Behövde verkligen det för just precis nu är det väldigt tufft....

Vart & samtalat med Unni idag och idag var det rent utav hemskt. Det blev lite väl djupt & så fick jag fastställt ett par grejjer som kom som en chock..
Det blev en rask promenad hem med hög musik på, försökte skingra mina tankar så gott det gick...
Just nu hade jag viljat sitta & krama en viss person extra hårt!

Tack till till er, mina kära vänner & familj som finns där för mig. Jag älskar er & ni betyder så fruktansvärt mycket för mig, jag hjoppas ni vet det!

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0