finally

Bohem tiden är över, litegrann i alla fall...
Idag fick jag äntligen tv-kanlaer efter nästan 1 ½ år utan.
Känns fint som snus, så nu ska jag bara vänja mig vid att jag faktiskt har det & slipper sitta vid min lilla data-skärm & glo =)

Har varit & tränat idag med... Var evigheter sen och jag är verkligen INTE i form, jag erkänner... jag är helt slut!
Men skam den som ger sig, alla börjar vi om från början och det ska inte vara lätt!
Det jobbigaste är inte att bränna kalorier, det jobbiga är folken. Ångesten kryper sig på så fort jag kommer in på gymmet och ser att det är folk där, helst av allt hade jag viljat vara ensam eller ha ett privatgym i källaren.
Ännu något att jobba på...

Nehe om man ska ta & kolla upp vad det går på filmkanalerna ikväll, har ju alla kanaler ett par månader nu och t.om. svensk tv3 & tv6, här ska zappas så tummen blöder!

Den fina tavlan jag fick av randi:


Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0