Fot

Jaha då var man sjukskriven till Fredag..

Tappade ett gigantiskt keramikfat från hög höjd rätt på foten.
Det tog 5 sekunder sen hade foten svullnat till en apelsin!
Efter läkarbesök & röntgen & läkarbesök igen så konstaterades det iaf att inget var brutet.
Så nu ligger jag här med benet upp i luften coh ser allmänt dum ut...

Ett stort tack främst till Geir & Eli som skjutsade på mig överallt idag. Ni är guld värda!!



Annars har Sverige veckan vart underbar men hektiskt.. Fick träffa massa underbara människor...
mamma, mina systrar, farmor & farfar, mormor & morfar, Ida, Lotta & deras goa ungar, Johanna, E2 & Harriet & lilla fina Tilly, Lotta, Dea, Sara(och Neo & Dino förstås), Stoffe, Emma, Malin, Fia & en massa fler.
Orkar inte skriva vad jag gjorde varje dag för då hade inlägget blivit allt för långt..

Men med laddade batterier & nya insikter ser jag faktiskt fram emot ett 2011 som ska ägnas mig och mitt personliga välmående... and I keep dancing on my own....

ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: fia

Hej Hjärtat!

Det va väl onödigt ;), måste gjort sjukt ont. Det va superkul att se dig, känns som igår varje gång vi ses. och du såg pigg och glad ut. Allt som jag inte är,astrött,sliten och bihåleinflammation. Varit ute 4ggr inatt med vårt lilla monster och från kl 06 imorse skulle han inte sova mer. Han har levt rövare i 4 timmar och äntligen sover han. Läste nånstans att valpar sover typ 24 tim om dygnet!? Var finns dom???

Krya på dig gumman! Kramar Fia

2011-01-05 @ 10:16:43
Postat av: emelie

hehe det sa jag också, vart ledig från jobbet i 11 dagar, sen jobbar man i 1½ timme och så får man åka till farbror doktorn...

Jag skulle vilja träffat dig mycket längre, men det kommer, till sommaren så ska vi åka båt tycker jag allt <3

Haha att valpar sover 24 timmar om dygnet är tyvärr en myt, när vi hade vår lilla Nitro fick inte vi sova en blund om nätterna, det är som att ha en liten bebis. Lycka till o pussa Styrbjörn från mig!

Älskar dig!

2011-01-06 @ 17:18:34
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0