Lördag

Då var det Lördag då ja, helgen före löning & jag är fattigare än en kyrkråtta :/

Igår blev jag väckt av Rebecca, hon hade en överraskning till mig. Gratis aromaterapi/massage på gymnasieskolan brevid mig. Mona gjorde ett fantastiskt jobb, jag var så avslappnad efteråt att jag nästan somnade :)
Sen var det jobb igen efter fotincidenten.
Gick helt ok, men jobbade dock inte så många timmar.
Efter jobbet tog jag bussen till Rebecca & Petter, där det bjöds på ostbricka & vin.
Riktigt mysig kväll blev det, sen sov jag där tillsammans med deras vovvar & gosade.
Idag följde jag med de på husvisning.
Ett riktigt funkyhus från 60 talet.
Det var riktigt fint & stort hus, men en del grovjobb behövdes & ändå ville ägarna ha 1.8 miljoner för det. Huspriserna i Norge är helt sinnessjuka!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. En sista godispåse innan allvaret & en film och gosa ner mig med Betis i soffan låter som bra plan för en fattig ...
... önskar jag kunde teleportera mig någon annastans ikväll dock :(

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag håller på o äter upp allt i huset för att det ska va så slut som möjligt på måndag... bra att dra upp sockerberoendet innan man ska dra ner det :) PÖSS!!

Vilken underbar vän du verkar ha so fixade din dag!

2011-01-08 @ 18:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0