Goa hundar & fina människor

Har lite smått träningsvärk idag...

Var ute på "tur" igår med Åse och hennes hund Kjell och så fick jag låna chefens Border collie Chira.
Det blev trask i djup snö och is så jag spände hela kroppen och lufsade runt som bambi på hal is, men det var förbannat mysigt och fullmånen lyste upp skogen där vi gick. Vi var väl ute i 2 timmar och lekte i snön :)

Chira & den älskade bollenKjell vågade inte riktigt ta bollen från den bestämda kvinnan :)

Idag blev jag med chefen hem efter jobb och fick en ny tv och en vacker afrikansk inspirerad tavla av hans fru.
De är så snälla vid mig =)

Så nu har jag lite att fixa och dona med, gött =)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen



vilka goa människor det finns, blir så glad när jag läser om hur snälla de är vid dej, va mysigt med hundarna, va rädd om dej, älskar dej puss

2011-01-20 @ 09:55:18
Postat av: emelie

Ja Geir är verkligen fantastiskt snäll mot mig och det är jag jätteglad för, känns skönt att ha nån som ställer upp så på en här uppe när du är hemma i Sverige ;)

Saknar dig & Älskar dig!

2011-01-20 @ 18:56:39
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0