Vardag

Jaha då var dte vardag igen...
Jisses vad veckornba går snabbt nu när man börjar bli gammal!

Helgen spenderades mestadels på jobb...
Jobbade till kl 20 i Lördags,,, sne begav jag mig på fest på Fevik med Rebecca & Petter.
Var en lokalfest fullt med "Rykenefolk" och det var helt galet!
Folk som slogs, folk som ramlade, folk som jagade bilar med kvastar, det kändes som om tiden hade gått bakåt en sådär 10-12 år och jag befann mig på en Gungvalafest haha.
Vi drog därifrån runt 23 och åkte mot Grimstad. Drog till Galleri och festade vidare. Det var riktigt trevligt & så träffa man på en & annan gammal bekant, ännu trevligare ;)

Söndagen spenderades med tv-spelande & tv-tittande, stilla & mysigt :)

Idag har jag hunnit med att jobba, samtala med Unni & gått i 1 timme...
Så nu ska jag lägga mig i soffan med Betis på magen & kolla på Stjärnorna på slottet

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: dea

hahah shit, vilken galen fest du vart på! :D Låter som om det flyter på i stilla mak uppe hos dig! Kærlek & pussar! <3

2011-01-18 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0