Back to the hood

ja här har tiden stått stilla
medans tiden har flygit förbi
Mycket har hänt, på gott & ont
Semester i min hemstad där saker och ting händer med en väldig fart...

Har umgåtts med fina vänner, min fina familj
Jag har festat, fikat, varit på Ekö, pratat skit,badat varit på marknad, pussats & kramats
Men inte bara fina saker har hänt...
Jag är singel,,,igen, min familj mår inte heller speciellt bra just nu
Inget jag vill gå in på här, men efter regn kommer solsken right???

Dåliga saker verkar bara hända de bra medans ashålen går här i livet med solsken över deras huvuden, fuck karma det verkar inte hjälpa ändå!!

Är tillbaka i Norge nu,,
Skulle egentligen jobbat min första dag efter semestern idag, men blev sjuk igår så här sitter man och snörvlar och det känns inte ok nånstans!!
Men i morgon är det dags för jobb igen

Skickar kärlek till de som förtjänar det



ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0