:)

Hade en jättemysig kväll igår.
Det har varit en blues/jazz festival nu i helgen i Arendal så det var mycket folk ute i rörelse igår
Jag & Martine bara gick och strosade runt
Åt middag
Kollade på folk
Drack kaffe på en parkbänk vid havet
Snackade lite skit med Bob Geldoff live i bakgrunden
Det var en fantastisk sommarkväll och vi satt ute länge och bara njöt



Idag har jag haft lite små ångest...
Skulle egentligen bo hos Farmor & farfar när jag flyttar tillbaka men de har blivit väldigt dåliga på sista tiden
Så ett tag så kände jag att jag inte ritkigt hade någonstans att ta vägen
Pratade med Mamma och hon sa att jag får låna deras "lägenhet" tills jag finner jobb och boende
Man ställer upp för familjen i svåra tider
Det var vackert sagt och jag är så otroligt tacksam och lättad <3 @--`--

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0