Hoppas

Jävla dag
Idag har vi haft bäst omsättning på hela sommaren med 1 man kort på jobbet
Inte undra på att man är helt fördärvad
Så nu ligger vi lite efter på jobbet
Snäll som man är så tar jag och åker dit i morgon och hjälper till och fixar med fisken mellan 7-10
Fixar fisk Emelisan

Har jag besämt mig om i morgon då?
ja jag tror det
Blir nog att umgås med Martine, kanske hålla henne sällskap när hon är fyllechaffis
En nykter helg lutar det åt
Behöver nog packa och sortera lite på Söndag
Herregud jag flyttar om allt går som det ska om 1 månad
Måtte allt lösa sig med jobb fortast möjligt, jag kommer inte klara av att gå arbetslös särskilt länge
men jag kommer fan inte ge mig

Detta ska gå bra!!



Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0