mys

Nyss hemkommen

pappa kom och hämtade mig efter jobbet igår, sen följde jag med han ut till Sandöya, han är ensam hemma denna veckan och ville ha sällskap :)
Åt hans fantastiska pasta bolognese och kollade på en massa antikprogram
Myskväll

Idag tog jag båt/buss hem till Arendal, satte mig på torget och fick snart besök av Martine & Iselin
Drog upp och fikade på Rebeccas jobb
Satt och babblade skit ett par timmar
Sen drog vi oss ut mot Hove denna soliga eftermiddag och rökte massa cigg och snackade ännu mera skit ;)

Försöker lyssna på lite "Rage against the machine" men blir nerröstat av Beethoven,,,
Han är lite arg på mig för att han fick sova själv inatt, med all rätt, sorry min älskling :S

Nu blir det slapp och nya avsnitten av "Weeds" och " True Blood" i sedvanlig ordning...



Ta hand om varandra!!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0