sol!

Varit 2 solskensdagar här i Norge nu, helt underbart!

Igår var jag hos läkaren med min rygg, men finns inget som kan göras, fick nya smärtstillande och får hoppas det går över av sig självt...
Har jag så här ont nästa vecka så tar jag mig råd med en kiropraktor, WORD!

Träffade även min fina Rebecca igår. Vi lunchade på trappen på torget och sen spenderade vi kvällen hos mig med en massa skitprat, var ju trots allt 1 månad sen vi sågs :)

torget i Arendal

Vill dock vara i Karlshamn denna veckan/helgen..
Andra året irad som jag missar Östersjöfestivalen :/
Längtar alltid som fan år efter år men blir alltid lika besviken när Söndagen kommer hehe
Fast hade dock vart kul att se Bo Kaspers & Maggio igår kväll...

Istället låg jag i sängen och drömde, börjat drömma en jävla massa igen nu på sistone, vaknar förvirrad och fundersam natt efter natt
Inatt drömde jag om en person jag säkert inte träffat eller pratat med på 2 år

Göra lite nytta, eller kela med Betis??
Tror jag kelar lite jag

Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Samma här... Likadant med srf. Menmen:)

2011-07-21 @ 20:29:45
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0