Vart är världen på väg?

Vilken dag!!
Vet inte riktigt vad jag skriva...
De flesta har väl vid det här laget hört om bombexplosionen i Oslo som dödade 7 personer och skadade 15 personer
Inte nog med det så härjade en galen man utklädd till polis med ett vapen och skjöt vilt mot stackars politiker ungdomar ute på en ö utanför Oslo, inte nog med omkomna och skadade, tänk alla människor som är skadade psykiskt efter dessa incidenter!!
Jag är så otroligt lättad över att min älskade syster Felicia är i Karlshamn just nu och inte i Oslo och att min kära styvsyster Anne-Lill är här i Arendal. All kärlek till er <3

Har spenderat kvällen på Grekisk restaurang med pappa och Norge familjen
Känns skönt att ha familjen nära i såna här situationer!



Ta hand om varandra!!!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0