Familj<3



Det hittades inga spöken inatt heller... :)
Jag, martine, Iselin & Mona möttes upp hos mig vid 23 igår kväll
Kollade på "The silent house"
Hoppade och skrek ett par gånger och fick upp pulsen rejält
Dr
og sen ut på äventyr mot Eydehavn skole med energidrycker & kaffe i högsta beredskap
När vi kom dit fick vi reda på att den gamla skolan hade byggts om till lägenheter, what a fuck!
Åkte vidare efter ett tips mot Tvedestrand mitt ute i skogen på jakt efter ett övergivet hus, vilket vi såklart inte heller hittade
Typiskt, men men allt har väl en mening ;)
Somnade sent som tusan vilket resulterade i en enorm sovmorgon

Idag har jag inte gjort alltför mycket
Fixat lite i lyan, kollat på "Änglagård tredje gången gillt" & "Black Swan" och packat
För i morgon efter jobbet tar jag bussen till Oslo
Hälsa på mina systrar Felicia & Anne-Lill och mamsen
Längtar som en tok efter lite familjekärlek <3

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0