Oslo

Hoppsan,,, en uppdatering är väl på tiden...

Har haft en fantastisk helg.
Anlände till Oslo kl 21 i Fredags kväll, där Anne-Lill mötte upp mig. Vidare till hennes rum på Majorstuen...
Lagade lite wok och kollade på film innan vi gick och la oss tidigt.


Gick upp tidigt på Lördagen för att möta Mamma & Felicia på frukost @ åpent Bakery. Vanilj yoghurt och bär och massor av kaffe, sen var vi beredda för en hel dag i Oslo.
Det var en fantastiskt solig dag och vi strosade runt överallt...
Satte oss i en park och lyssnade på "Funkband" och drack vin och åt jordgubbar. Det var musikfestival i staden och det var underbart!
Dagen avslutades @"Olivia" på Aker brygga, med supergod middag.

Drog hem till Anne-Lill och hennes dryga hyresvärd för fest på kvällen ;)
Där hade vi så trevligt att vi glömde att gå ut :)
Det blev nattamat runt hörnet istället

Söndagen kom och jag var galet trött, så jag och A-L mös ner oss i soffan och tittade på Tv hela dagen tills det blev dags för mig att åka hem igen.

Tack familjen och Oslo för en underbar helg <3

Nu är det bara 2 veckor kvar till semestern :D

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0