Snart helg

Håret blev aldrig rött, det blev röd/lila/brunt, jaja det blev fint men inte så som jag ville riktigt...



Inte världens bästa ljus i en webcam, nåja...

Har precis tagit mig en lång dusch...
Hårinpackning, ett litet fotspa och smörjt in mig med "luktagott" lotion
Känner mig lite som en ny människa :)

I morgon blir det jobb 7-15
Sen beger jag, Martine & iselin oss hem till Martine
Laga lite god mat, fixa oss tillsammans, sen kör vi klackarna i taket
En fest innan jag går på semester och blir borta från mina fina vänner i 3 veckor...

Nu fixa lite middag till i morgon innan sängen kallar
Trevlig helg folk!!

ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va smal du är! och vacker som alltid!

2011-06-17 @ 20:53:25
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0