Srf

Gahhh vad jobbigt med alla SRF uppdateringar på FB...
"Nu ska vi rocka loss"
"Öl på kylning"
"Hämta band och packa resväskan"
"OZZY"

Första året sen jag var 14 som jag inte är där och rockar loss.
Var till och med där när det låg i Bellevue parken i Karlshamn!
Var liksom höjdpunkten av sommaren att åka ner dit och träffa alla fantastiska människor och höra all bra musik.
Jag behövde inte ens vara inne på festivalområdet för att ha det kul
Hade mina festivalpolare på båtcampingen som jag jämt var hos, år efter år och drack med
Galna minnen med vänner och ovänner
Riktigt galna, men det är det som är charmen med SRF
Kommer att lyssa på Ozzy hela helgen till ära och drömma mig till Norje, bara en bokstav fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0