tiden går fort...

Då har man vart i Sverige 1 vecka
Herregud vad tiden går fort, men 2 veckor kvar av semestern, känns underbart!

I förrgår spenderade jag dagen med Karro, Sara & Neo, satt ute i solen och snackade skit och bara njöt
På kvällen hade jag myskväll med mamma & Herman, byggde lego, åt godis och kollade "Allsång på Skansen" ;)
Usch har nog gått upp 2 kg på 1 vecka känns det som, men jag får försöka lägga det åt sidan & njuta av min semester istället....

Igår var jag & Johanna och hälsade på Malin, Andreas & lilla Hailie
Goaste lilla flickan på 2 veckor, hon var underbar!

Sen tog jag tåget till Karlskrona och mötte upp min karl =)

Idag har jag vart hos Lotta& Kent & fikat med Johanna & Anette <3
Nu sitter jag hemma hos mor & Martin & väntar på middag ;)
Kanske jag kan få med Magnus på en liten badtur ikväll???

Nehe ut i solen & få ännu mer soleksem

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0