<3


Tänka sig... Jag är kär :)
I en person som jag egentligen har känt sen jag var 16, men vi gick skilda vägar...
Och så helt random fick vi upp kontakten igen för några månader sen..
Vi pratade länge och ofta innan vi träffades och när vi väl träffades så klickade det så in i helvetes bra!
Några skulle nog säga att det är ödet och jag är beredd att hålla med.

Såhär lycklig som jag är just nu har jag inte varit på år och dar.
Han gör mig glad och pirrig...
Han är snäll, fin, omtänksam, rolig, fantastisk & alldeles alldeles underbar!!!!
Nu är bara problemet att jag befinner mig i Norge och han i Sverige, jag verkar alltid befinna mig på fel plats i fel tid....
Men problem är till för att lösas eller hur var det nu??? :)

Jag längtar till Maj mest av allt just nu för då får jag krama om dig igen....



Magnus du är speciell för mig, helt underbar <3

ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Älskade ungen min, jag bli alldeles tårögd, så fint o så härligt att du är kär, jag fick förmånen att träffa Magnus när du va hemma o han verka va en underbart fin kille, du är värd att få va lycklig, älskar dej Melle tusen pussar o kramar

2011-04-01 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0