Helg

Lite uppdatering kanske borde vara på sin plats...
Har haft 2 fullsmäckade men skitroliga dagar....

I Onsdags var jag ledig :)
Sov ut, sen kom Martine & hämtade mig för fika & shopping..
Handlade inlyttningspresent & födelsedags present till min underbara Rebecca.
Drog upp en runda till henne efter all shopping & blev bjudna på middag :)
När vi skulle köra hem så skulle Martine backa ut från parkeringen & kör fronten rätt in i en stenmur så hela fronten ställer sig rakt upp :S
Härlig som Martine är så reagerar hon bara med ett asgarv haha, tur att petter var inom räckhåll hehe

Igår jobbade jag först från 7-15
Drog hem & färgade håret, med Loreals nya Moussefärg, resultatet blev jävligt bra & jag kan starkt rekommendera den hårfärgen, både dryg & lätt att applicera!



Lite senare drog jag till Fevik, mötte upp Martine & Madde & handlade lite snacks för att dra vidare hem till Helene, där det vankades Paradise Hotel kväll!
Riktigt mysigt och det kommer det att bli många Torsdagar framöver <3
Sen åkte jag hem, kröp ner i sängen & ringde M för vårt dagliga samtal.. somnade som en sten, helt slut!

Nu är det helg & jag är ledig HELA helgen.
Vet inte helt vad som sker i morgon, har inte riktigt bestämt mig ännu.
Men skit i det, för ikväll vankas pannkakor & Skavlan ;)

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: emilia

ville mest bara säga va fiin du är=) hoppas allt är bra vännen kramar

2011-03-11 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0