skit

Jävla otur man jämt ska ha då, när fan vänder vinden egentligen?!?

Kollade mitt konto lite snabbt, då hade de givetvis dragit en räkning, veckan före löning. Jaha där rök mina sista pengar...

Var hos läkaren innan. Det rinner vätska ur mitt öra om nätterna & fått äckeleksem runt omkring...
Tydligen hade jag vätska i öronklockan, som egentligen bara dykare får.
Och nej jag har inte haft tillfälle att dyka nånstans i det sista...
Men tydligen kunde man få det om man går runt med täta hörlurar för mycket också...
Jag går ju inte utanför dörren utan min musik liksom...




Fick 2 mediciner men har fan inte råd att ta ut dom på apoteket *suck*

Bajspengar jag hatar dom!
Nu ska jag gå och diska & få ur mig lite frustration innan jobbmötet ikväll. Kan ju vara smart kanske...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0