Tuesday

Lång dag idag....

Jobbat från 9-17, sen var det "Trygg mat" kurs i 2 timmar följt av 2 prov...
Men fick alla rätt :) De gamla takterna sitter i må jag säga ;)
Chefen gick dock & skratta åt mig när jag satt & läste frågorna högt för mig själv. Han bara.. Är du aldrig tyst, eh nej kanske inte, eller?

Usch ont i kroppen idag, förkylningen  har satt sig i lederna, hoppas fan inte på influensa bara. men tänker man att man är frisk så förblir man det! Yepp Yepp!!

Dock e man ledig i morgon, det blir promenad & fika med mina fina flickor :)


Betis har förresten hittat ett nytt goseställe, han älskar att ligga på min axel nu för tiden, sötfisen <3

Ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0