uppdatering

Här har man vart inaktiv ett tag, sorry men har inte riktigt hunnit med eller brytt mig om bloggen i det senaste...
Har ju varit hemma i Karlshamn i  över 1 vecka.
Träffat familj & vänner & Magnus såklart och haft det alldeles fantastiskt <3
Haft ett leende på läpparna varje dag :)

Men det tog i att åka tillbaka till Arendal denna gången. Finns så mycket bra "hemma" just nu som jag saknar så det gör ont :(

Igår var en helvetesdag!!
Jobbade 12-20, trött som en gnu med en 14 timmars resa bakom mig...
Handlar lite gott till kvällen, ringer Tessan & kommer in genom dörren till mitt crib & får världens chock!
När jag har vart borta på jobb så har det brunnit i min grannes lägenhet! Hela korridoren var fylld av sot & det stack av rök i näsan... Med gråt i halsen sprang jag in till min älskade Betis, han hoppade upp i min famn, skärrad men vid gott mod...
Ringde hyresvärden & undrade vad fan som hade hänt,,, fick till svar att det har brunnit lite & att jag var tvungen att hitta ett tillfälligt boende... Ja men tjena, varför inte ringa & informera om vad fan som har hänt liksom????
Så det var bara att packa ihop lite grejer & bege sig hem till pappa...
Dock fick jag komma hem idag, sitter dock med jacka med fönstrena öppna atm...
Hoppas bara att min älskade Betfis inte har tagit skada av röken :S

För er som vill läsa mer: 
http://agderposten.no/article20110326/LOKAL&/110329959/1004/ABONNEMENT


trappuppgången utanför min dörr....

Ta hand om varandra!

Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0