bull....

Bahhhh vad jag hatar allt som har med cash att göra just nu!
Är så jävla besviken!
Jag som är anställd 80 % och jobbar mycket extra skulle egentligen gå på någonting som heter månadslön, vilket innebär att jag nästa månad skulle få min lön plus mina semesterpengar i en klumpsumma.
Det hade varit perfekt för då kunde jag lägga undan pengar till den månaden där jag inte jobbar och ändå ha pengar över att betala min pc med...
men istället har jag något som heter fastlön, vilket innebär att jag får full lön varje månad istället även där jag har semester, men då blir det inte den klumpsumman som jag behövde...
Invecklat som få men fan så besviken jag blev, det raserade mina planer enormt, jävla skit!

Är så lyckligt lottad att jag har martine här uppe, hon har verkligen tröstat mig och hållt mig sysselsatt så jag slipper denna pengaångest gång på gång...
Igår jobbade jag kvällen, sen kom Martine & rebecca hem till mig för lite spökhistorier, sen drog vi ut på spökhusmission... Vi åkte långt in i de norska skogarna, läskigt som tusan, vi skulle leta upp en väg där det har vart otroligt mycket aktivitet, men såklart så körde vi fel så in i helvete haha...
Nästa gång drar vi till en gammal skola istället, skrämmer säkert skiten ur oss, men man har ju för lite spänning i vardagen that´s 4 choure =)

Ikväll blir det bio med martine, iselin,madde,eirik & rudi
Pirates of the Carribean 4
Johnny Depp here I come ;)



ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0