:D

Utvilad...
Gick och la mig tidigt igår kväll för en gång skull, gick upp klockan 06.00 och var inte en zombie som jag brukar vara vid den tiden, kändes härligt.
Har varit en dag fylld av energi och energin har fortsatt,,, till nu...
Vägde mig återigen på jobbet idag för att se om jag äter rätt och att kroppen inte dör inuti...
Jag hade gått ner 1,5 kg sen i Måndags!! LYCKA!! Har gett mig fan på att lyckas nå delmål 1 till midsommar, dvs 5,5 kg ner till.


Träffade grannen nedanför när jag kom hem från jobbet idag. Det visade sig att min svenska granne mitt emot har försvunnit till Australien, han hade lämnat kvar en massa grejjer som bara skulel kastas, så jag bad om att få kika lite och gå på skattjakt...
Hittade en jättefin stor grå spegel och en jättefin vit lykta som jag bar med mig hem...
Tack "Värmland" och hoppas att du njuter i solen!

Tar ett sista tag med dammsugaren, till tonerna av....


ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0