En Söndag

Då var Söndagen här...
Kvällen blev otroligt lugn för min del...
Åt fantastiskt god middag och så provade jag den sockerfria chokladpuddingen med grädde till dessert. Och det var knallgott! Den choklad puddingen räddade mig från att fullständigt skita i dieten :)
Landade så småningom framför Eurovision song contest,fruktansvärt kassa bidrag, pallade inte ens höra färdigt alla...
Men grattis sockersöta Saade till 3e platsen, trots att din låt också var jävligt käääääääääääss
Ikväll gäller det dock på allvar, ikväll slår vi Finland i Hockey ait!

Idag har jag bara segat omkring, druckit en massa kaffe, pratat om framtiden med pappa, varit hos getterna och deras små killingar. Blev helt betagen av de små liven. Ville smuggla in dom under tröjan och ta med de hem och gosa med =)

Nu sipprar solen fram mellan molnen, så jag tror jag tar ännu en kopp kaffe, ett rese magasin och en cigg och sätter mig ute på altanen, till regnet återkommer igen....



Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0