siffror...

Det där med vikt det är konstigt....
Vägde mig igår, fast jag inte ska eftersom vågen är djävulen materialiserad.
Detta verktyg som ger mig ångest som ingenting annat...
Jag stod still sen förra veckan... Jag vet att det beror på att jag drack Cappuchino i helgen och att pulvermjölk har massa kolhydrater i sig....
MEN, folk säger att jag gått ner och kläderna sitter lösare, men siffrorna säger annat, dessa jävla siffror!!
Så idag tog jag tag i mitt vätskeintag på allvar.
Druckit 3 liter nu, tänkte försöka mig på 4, vilket är en otrolig bedrift för mig som kanske dricker max en halvliter per dag.
tror jag har kissat 15 ggr idag och mer lär det väl bli. But I`m on the run!!


Tänker ofta på min älskade Malin just nu...
Snart tittar bebis ut och jag är så jävla nervös!!
Emelisan längtar efter dig bebis!!




Kommentarer
Postat av: mamsen

SKIT i vågen, mät dej istället det är där man ser resultaten... ses snart puss

2011-05-25 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0