stress

Äntligen var denna dagen över!
Idag har varit en av de mest stressiga dagarna på jobbet på lääääääänge!
Dagen före Norges nationaldag och inte en enda extra insatt i charken. Det var kaos. Total kaos!
Skulle egentligen jobba till 20, men fick jobba över, det hade aldrig gått annars. Hann knappt andas and that`s the truth!
Så nu ligger jag i sängen, nyduschad under täcket med datorn i famnen och kopplar av totalt!
Har unnat mig lite gott också,,, blandade grädde och keso och lite amerikanska blåbär, det var helt ok, smakade lite som Ris alá Malta =)

Måste bli bättre på att dricka, jag är fullkomligt värdelös! Ska helst dricka 3 liter vätska om dagen, jag är glad om jag får i mig !½ liter... Så lätt att glömma, måste ha med mig en flaska hela tiden, tänk tänk tänk...

Vilken underbar pojkvän jag har förresten,,, han skulle köra iväg en runda och försvann från nätet och så ringer han upp för att han inte fick säga hejdå ordentligt :D <3

Nehe nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av Criminal Minds och mysa ner mig riktigt ordentligt.
Upp tidigt i morgon och se på Nationaldags tåget med Rebecca & Petter haha, man tar seden dit man kommer ;)





Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0